فرمانده انتظامی فارس گفت: فردی که در شیراز توسط افرادی ربوده و به شهرستان کوار منتقل شده بود، با تلاش مأموران انتظامی آزاد و به آغوش خانواده بازگردانده شد.

رهایی گروگان توسط پلیس فارس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار احمد علی گودرزی گفت: شخصی با مراجعه به مأموران کلانتری رحمت شیراز اظهار کرد پسرش از منزل خارج و هم اکنون با تلفن همراه خود تماس و اعلام داشته که چند نفر ناشناس وی را گروگان گرفته و به شهرستان کوارانتقال و وی را تهدید به قتل کرده اند.

وی ادامه داد: پس از اطمینان یافتن از صحت و سقم موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان کوار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کوار و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه یکی از گروگانگیران دستگیر و فرد گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگردانده شد.

گودرزی با اشاره به تحقیقات تکمیلی پلیس در راستای شناسایی و دستگیری یکی دیگر از ربایندگان، گفت: علت و انگیزه متهمان از این گروگانگیری، توسط پلیس در دست بررسی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.